A megrendelt árut a GLS Hungary futárszolgálata kézbesíti.
A szállítási idő a megrendeléstől számított 2-5 nap.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).
Mielőtt a csomag megérkezik, a futár a megadott telefonszámon hívni fog. Amennyiben még sem tartózkodtál a kiszállítás napján a megadott címen, a futár értesítőt hagy és megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot telefonon.
A szállítási díj mértéke :
Súly (kg) |
Ár (Ft/csomag) |
0-5 |
990 |
|
|
|
|
Utánvét díja |
495.-Ft/csomag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS 20.000.-FT FELETT !
A díjak csomagonként értendők, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelni.
A borítékban feladható csomag díja 165 - 1215 Ft. (https://www.posta.hu/postai_dijak).
Kérjük, ha törékeny matricával ellátott csomagot kapsz, akkor az átvétel után kérd meg a futárt, hogy várja meg amíg felbontod a csomagot. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, vetess fel jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár nem tudja megvárni, akkor ügyfélszolgálatunkon kell azt haladéktalanul jelezni, mert kárigényed csak ebben az esetben tudjuk elfogadni.
A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatod minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem te, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.
A szállítási költségről szóló számlát a csomagban találod.
A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.
Rendeléskor kapnni fogsz egy összesítőt emailon,majd 24 órán bellűl ellenörizzük a rendelésed .Ha mindent rendben találunk és 24 órán belül nem kapsz más értesítést, elfogadottnak tekinheted részünkröl is a rendelést!Amennyiben 24 órán bellül kapsz egyéb értesítést aktuális rendelésedről,akkor részünkről nem elfogadott a rendelés, és az email kiküldése utánn töröljük rendelésed!Tehát az első autómatikus email az összesítővel ,nem elfogadott rendelés 24 órán bellül !Köszönjük megértésed!