A megrendelt árut a GLS Hungary futárszolgálata kézbesíti.
A szállítási idő a megrendeléstől számított 2-5 nap.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely). 
Mielőtt a csomag megérkezik, a futár a megadott telefonszámon hívni fog. Amennyiben még sem tartózkodtál a kiszállítás napján a megadott címen, a futár értesítőt hagy és megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot telefonon.
A szállítási díj mértéke :

Súly (kg) Ár (Ft/csomag)
0-5 990
   
   
Utánvét díja 495.-Ft/csomag
   
   
   
   
   
   

 INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS 20.000.-FT FELETT !

A díjak csomagonként értendők, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelni.
A borítékban feladható csomag díja 165 - 1215 Ft. (https://www.posta.hu/postai_dijak).

Kérjük, ha törékeny matricával ellátott csomagot kapsz, akkor az átvétel után kérd meg a futárt, hogy várja meg amíg felbontod a csomagot. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, vetess fel jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár nem tudja megvárni, akkor ügyfélszolgálatunkon kell azt haladéktalanul jelezni, mert kárigényed csak ebben az esetben tudjuk elfogadni.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatod minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem te, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

A szállítási költségről szóló számlát a csomagban találod. 

A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.

Rendeléskor kapnni fogsz egy összesítőt emailon,majd 24 órán bellűl ellenörizzük a rendelésed .Ha mindent rendben találunk és 24 órán belül nem kapsz más értesítést, elfogadottnak tekinheted részünkröl is a rendelést!Amennyiben 24 órán bellül kapsz egyéb értesítést aktuális rendelésedről,akkor részünkről nem elfogadott a rendelés, és az email kiküldése utánn töröljük rendelésed!Tehát az első autómatikus email az összesítővel ,nem elfogadott rendelés 24 órán bellül !Köszönjük megértésed!